צדקי מדבר בטלפון

קו הייעוץ בא כדי לסייע לחברי הקהילה בשני דברים עיקריים:

  1. סיוע בעת התלבטות / חוסר ידע / הבנה כיצד להתמודד לקראת / במהלך ביצוע עבודות אחזקה (בעצמך) בבית.
  2. סיוע בפתרון / הצעת מחיר נקודתית שקיבלתם מבעל מקצוע (סוג של חוות דעת שניה).

ברור שההגדרות של מה כלול ומה לא כלול בשירות הן מורכבות.  צריך לזכור שבסופו של יום אני צריך להיות יכול לתת את השירות המיטבי בתחומי המומחיות שלי ולתת שירות אופטימלי לכל פונה. 

לכן הקו המנחה של ההגדרות יהיה שהשאלות צריכות להיות נקודתיות ומוגדרות על דברים שאתם בעצמכם/ן עושים או שקראתם/ן לבעל מקצוע עבורם – תיקונים ששווים הכלכלי הוא בין 100 ל 1000 ש"ח ושנכנסים להגדרת תיקונים ואחזקה ביתית בסיסית.

כדי לנסות ולהגדיר טוב יותר את כוונתי, אתן מספר דוגמאות לדברים הכלולים בשירות ודוגמאות נוספות לדברים שאינם כלולים בשירות.

מה כן כולל השירות (דוגמאות):

  1. בעל/ת מקצוע אצלכם/ן בבית ונותן לכם דרך פתרון והצעת מחיר למשהו ספציפי (שניתן לאמוד אותו בקלות) – למשל החלפת צילינדר בדלת פלדה כאשר המפתח קשה או הרכבת טיימר לדוד וכיוצ"ב – ואתם לא בטוחים שבאמת צריך ולא בטוחים שהמחיר הוגן – צרו קשר ואעזור לכם/ן (לא אדבר עם בעל המקצוע אבל אעזור לכם/ן להבין את המצב ולהעריך את הפתרון / המחיר)
  2. אתם/ן התכננים לצבוע את המקלחת / לתקן צביעה בחדר / לתלות טלויזיה / לתקן מגירה ואתם רוצים להבין מה סדר הדברים ובאיזה חומרים מומלץ להשתמש – צרו קשר ואדריך אתכם/ן בשמחה.
  3. אתם/ן לקראת רכישת כלי עבודה ורוצים להבין מה נכון ומה לא, מה כדאי ומה לא – צרו קשר ואשמח להדריך אתכם/ן.

מה השירות לא כולל (דוגמאות):

  1. השירות לא מתאים למי שמבצע תיקונים בשכר / בהתנדבות אצל אחרים (בקיצור, זה לא קו תמיכה לאנשי מקצוע).
  2. השירות לא כולל קריאה של הצעת מחיר לשיפוץ דירה / בית חלקי או כולל והערת הערות עליו. גם לא הבעת דעה להצעות אדריכליות של שיפוצים.
  3. השירות לא כולל הדרכה לתיקונים של מכשירים לבנים (מכשירי חשמל למיניהם)
  4. השירות לא כולל הצעות עיצוביות / אסתטיות אלא רק פתרונות טכניים מועדפים.

דרך השימוש / יצירת הקשר:

  1. עקרונית, שעות מענה הן בימים א-ה בין השעות 13:00-18:00.  אלה שעות שאני משתדל לפנות עבור ייעוץ ומענה לשאלות והמענה עבורכם/ן יהיה מיידי (ככל הניתן).  
  2. אפשר לשלוח שאלות בכל יום ובכל שעה אך אם זה לא בשעה היעודה, אינני מבטיח מענה מיידי. מבטיח להשתדל לענות ברגע שאוכל.
  3. הפניה תיעשה בוואטספ, בהודעה כתובה או מוקלטת. גם התשובות יהיו בוואטספ במענה מוקלד או מוקלט. אם יהיה צורך לעבור לשיחת טלפון, בשמחה. נתון לשיקול דעתי. 

עוד כמה נקודות:

  • תדירות הפניות צריכה להיות ריאלית
  • לפעמים התשובה שלי תהיה "לא יודע" כי לפעמים אני באמת לא יודע. מודה שזה די נדיר אבל קחו בחשבון שזה יכול לקרות.
  • אין כמו מראה עיניים. תמונות או סרטונים עוזרים מאד להבנת הסיטואציה. צלמו גם מרחוק וגם מקרוב כדי שאוכל להבין גם את התמונה הכוללת וגם את הבעיה הספציפית.
  • אני שומר לעצמי את הזכות להפעיל בעלי מקצוע אחרים במקרים של עומס או במועדים בהם אני לא יכול להיות זמין.  
  • אני שומר לעצמי את הזכות לעקוב ולנטר אחר פניות ושאלות (ואם צריך גם לבטל חברות) כאשר השימוש בשירות נעשה שלא לפי הגדרות אלה.

השורה התחתונה היא שאני שמח לעזור ולהדריך. תשמשו בשירות הזה בנוחות ובשמחה, אך גם בתבונה ובהוגנות.